HIGH PERFORMANCE

Half-jaarprogramma  

 

  • > Gebruik 100% van het verbeter potientieel in het team
  • > Gebruik prestatie gedrag voor overkoepelende doelen en KPI's 
  • > Stimuleer op simpele manieren blijvend de motivatie in het team
  • > Vergroot team prestaties met meer dan 25%  
  • > Creer een positieve cultuur met afspraak is afspraak
  • Voor (operationeel) leidinggevenden en managers 

 

BEN JE TOE AAN EEN POSITIEVE VERBETERCULTUUR IN JOUW TEAM?

Voor veel leidinggevenden betekent leiding geven HEEL hard werken. Je team haalt niet de resultaten die gewenst zijn en dit leidt tot onrust bij andere afdelingen en management. Ook worden de eisen aan je team steeds hoger en zijn er conflicten en frustraties over samenwerking tussen de teamleden.  
 
Het HIGH PERFORMANCE half-jaar programma is erop gericht je hierbij te helpen. Het helpt je om met je team meer te presteren in de helft van de tijd. Zodat je met weinig moeite veel meer tijd hebt voor nieuwe projecten en extra uitdagingen. Hiermee schep je de mogelijkheid om je team bij je collega's en het hoger management goed op de kaart te zetten. 
 
HIGH PERFORMANCE leert je:
  •  >  Hoe je de gedragsverandering tot stand brengt, zonder complexe psychologie modellen maar wel gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek (OBM)
  •  > Hoe je simpele routines opzet die je eenmaal maakt en daarna voortdurend kunt blijven inzetten om prestaties te verbeteren
  •  >  Hoe je op de beste manier je team gesprekken voert zodat de motivatie voor presteren blijvend 'aan' zet en prestaties borgt zonder terugval 
  •  > Hoe je dit allemaal kunt doen met in een intensief programma zodat je alle tijd kunt besteden aan je team 

 

High Performance bestaat uit 2 modules:
MODULE 1

HOE JE PRESTATIE GEDRAG EN VERBETERPOTENTIEEL KUNT CREËREN EN TOEPASSEN OP JOUW TEAM
Je leert om prestatie gedrag te creëren vanuit resultaten en gedrag en 100% potentieel aan te boren, waarmee je je team op de allerbeste manier 'aanhaakt' op de organisatie doelen. Deze module bestaat uit 5 online lessen. Met video en transcripties en bijbehorende templates die je meteen in de praktijk kunt gebruiken.
 
LES 1

JE HIGH-PERFORMANCE MINDSET UPGRADEN 
In deze les leer je hoe je de mindset krijgt om een high-performance leiderondernemer te zijn, die met gemak prestatie doelen kan stellen en weet hoe hij/zij het team kan beinvloeden 
LES 2

JE HIGH-PERFORMANCE ABC ROUTINE CREËREN 
In deze les leer je hoe je een ABC routine ontwikkelt om met je team verbeteringen te bepalen en in te gaan wat het gedrag beinvloedt. Je team komt met suggesties en vinden het vanzelfsprekend dat je over persoonlijke en team gedrag eb resultaten praat. 
LES 3

SLEUTEL RESULTATEN EN GEDRAG ONTDEKKEN EN FORMULEREN 
In deze les leer je hoe je de vanuit organisatie doelen je sleutel resultaten en gedrag kan afleiden en hoe je deze eenvoudig zo formuleert dat jouw team aanhaakt. 
 
LES 4

SIMPELE STRATEGIEËN OM EIGENAARSCHAP TE CREEREN
In deze les leer je hele simpele manieren om met alle teamleden in gesprek te komen en de stem van de minderheid te laten horen. Ze kosten niet veel tijd maar zijn uiterst effectief. Zo kun je een consistente en door team geaccepteerde stroom van verbeter suggesties binnenhalen.
 
LES 5

OBSERVEREN EN METEN
Observaties en metingen bieden de mogelijkheid om precies de high-performance te herkennen die nodig is om een stap verder te gaan, met een simpele online tool kun je aan de slag in deze les. 
 

 

MODULE 2

LEADERSHIP-PROGRAMMA: EXCELLENTE BEINVLOEDING VAARDIGHEDEN OM HIGH-PERFORMANCE TE CREEREN
 
In deze module van High Performance leer je excellene beinvloeding vaardigheden waarmee je met gemak en plezier successen laat ontstaan en afspraken laat nakomen. Deze module bestaat uit de volgende lessen:
LES 1

WAT TEAMLEDEN NODIG HEBBEN OP 'JA' TE ZEGGEN OP AFSPRAKEN 
In deze LES leer je de 12 sleutels voor wat je precies moet zeggen in een team gesprek om akkoord op afspraken te laten ontstaan.
LES 2

HOE JE PRESTATIE FEEDBACK GEEFT (SCRIPT)
In deze les leer je de exacte stappen om  - zelfs bij onderpresteren - een feedback gesprek te hebben waar medewerkers blij van worden.
LES 3

HOE JE OMGAAT MET WEERSTAND 
In deze les leer je wat je moet zeggen (met precieze scripts) als medewerkers bezwaren hebben.
 
LES 4

COACHEN OP BELEMMERINGEN
In deze les leer je op een dieper niveau medewerkers het vertrouwen te geven om je te volgen, zodat jij kunt leiden.
 
LES 5

HOE JE PRESTATIES KUNT BORGEN
In deze les leer je hoe prestaties kunt borgen als medewerkers ontdekt hebben hoe ze deze kunnen leveren. 
 
 
 
 
 
 
 

Nieuw managementboek

Boek En doet het zeer?